Inschrijving

Inschrijving voor de RSW gaat via je eigen stafteam. Elke teamleider van een scouts speltak in de regio ontvangt via email een link naar het inschrijfformulier. Alle overige scoutsstaf wordt geïnformeerd dat de RSW er weer aankomt. De link naar de inschrijving staat ook altijd op onze website. Het is als scoutsstaf niet verplicht om aanwezig te zijn op de RSW als medewerker, maar we zouden het wel leuk vinden als er scoutsstaf als medewerker meedoet!

Na ontvangst van de aanmelding van één of meerdere p[loegen dient het te betalen bedrag overgemaakt te worden aan de regio. De factuur wordt via Scouts Online per mail gestuurd. Je aanmelding is pas definitief als zowel het formulier en de betaling ontvangen zijn, zorg er dus voor dat de betaling aan de regio is gedaan voor de RSW. Aanmelden kan tot 2 weken voor de start van de RSW. Ben je te laat en wil je alsnog graag mee? Neem dan even contact op met de This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.om na te vragen of je nog mee kunt doen. Er is in principe geen maximum aantal ploegen dat per groep ingeschreven kunnen worden.